Tisdaglunch

I tisdags var det meningen att vi skulle fixat pass till Evelyn, men när vi kom fram till var vi skulle så skrev de bara ut tillfälliga pass på Arlanda. Det var ju synd, för nu måste vi in till stan iaf för att fixa det.

Vi åkte vidare till Märsta iaf för att äta lunch med Anna, Stefan och Felicia. Vi hamnade på Brödboden och min lunch blev en foccacia med parmaskinka, soltorkade tomater och ost, till detta en sallad, bröd och julmust -man får ta alla tillfällen i akt att slurpa i sig must!

  

Innan vi åkte hem passade jag och Evelyn på att förbättra mammas makeup förråd, shoppa ett lager barnmatsburkar -nu med kött i! Jag hann även uttrycka mitt tydliga missnöje och skälla på tre stycken olika försäljare innan vi åkte hem. De ville sälja tele2-abonnemang, skänka pengar hit och byta till en massa annat trams. Jag är så trött på dem! Man kan inte gå nånstans utan att bli påhoppad. Jag frågade en tjej om de stod där för att de inte längre får ringa hem till folk som står på NIX. Ha! Henne kompanjon -ett litet jon som blev sur på mig, sa att "Det här är faktiskt också ett jobb!" -jag funderar allvarligt på att skicka en klagolapp till tele2 och tala om för dem att deras säljare har taskigt bemötande. Det ska väl klara av surpuppor som jag utan att tappa ansiktet?!! Dåligt... Ni måste förstå mig rätt, varje gång vi handlar mat -dvs ett par gånger i veckan så står de jämt i affären och frågar varje gång, man tappar tålamodet till sist. Orka vara trevlig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback