BF+3 ~sömnlös natt, tidig frukost & ytterligare väntan

Jag har inte sovit ett dugg inatt. Har endast vridit och vänt på mig sen klockan tolv, segt att inte sova ens en timma. Jag har precis ätit frukost och tittat på Nanny, nu rullar ytterligare ett avsnitt av Alla älskar Raymond. Känns som om det blir en seg dag. Klockan är inte mer än 7 och jag undrar vad jag ska hitta på. Tänkte försöka sova ett par timmar nu på förmiddagen i alla fall, men sen är det samma sak igen. Det regnar ute så det är ju ingen hit att försöka ta sig ut heller.

Det är inte ett dugg roligt att vänta, säger då det att varje dag som flyter på över 40 fullgågna veckor är milslånga och känns som om de aldrig ska ta slut. Det enda man tänker på är att leta tecken på att förlossningen ska börja. Den bästa delen på dagen är faktiskt när jag får börja laga middag och vänta på att Rickard kommer hem, för då går tiden lite fortare. Jag blir lite distraherad till att tänka på nåt annat för en stund.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag förstår att tiden går sakta när längtan och förväntan är så stor! Även att det är tungt för kroppen din. Försök njut av den lediga tiden du har! Önskar jag hade lite ledigt! Du får hitta på nåt pyssel du gillar som får tiden att gå! Kram

2008-07-08 @ 08:44:55
URL: http://trohopp.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback