En del av slemproppen har lossnat! *hoppas*

Tjohoo!! Hopp, hopp, hopp... Förhoppningsvis har värken inatt givit resultat, för en liten stund sedan lossnade en del av slemproppen och med lite av vad som kan tänkas vara en teckenblödning! Sen när är man lycklig över slem och blödningar!? Knäpp man är, men så är det. Så om det hela vill hoppas jag att det är på gång nu, har haft molande värk i magen hela förmiddagen och börjat få städnoja -brukar ju vara tecken på att det är dags säger de.

Jag har börjat plocka igenom alla kökslådor, torkat ur dem, plockat ner saker i kartonger som vi inte använder. Jag fyller på burkar med muslifrön, staplar glas och koppar -you name it! Har nog dammtorkat alla ställen som går i köket snart, tom under diskbänken! Skönt iofs när det är gjort, tror inte att jag har lust med det när vi kommer hem från BB med bebis!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, kul bild! Kan se dig framför mig hur du putsar och fejar med jordens största mage! Men det kanske får igång värkarna om du motionerar lite! Kram

2008-07-11 @ 12:25:37
URL: http://trohopp.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback