Blurr

Fy fan, säger jag bara. Usch och fy för detta. Jag är så täpt i näsan, kan knappt andas, och huvudet känns som om det ska gå i bitar. Helt underbart fantastiskt illa. Jag har precis vaknat till, sov lite middag med Evelyn -som fortfarande sover. Skönt om hon kan sova ett tag till för hon var vaken en del i natt som var. Inte vad man önskar direkt när man är ensam hemma och mår som smutsen under skorna.

Jag ska nog snart ta mig i kragen och börja på med middagen. Ikväll blir det hemmagjort (naturligtvis, vad annars!?) potatismos med ugnsstekt falukorv med senap, lök och ost. Orkar inte ge mig på nåt mer avancerat, men det brukar gå hem. Potatismos är verkligen en gudagåva, att något så enkelt kan vara så gott. Är det något jag bojkottar är det halvfabrikat och framförallt pulvermos. Fruktansvärd smak, uppblött mjöl och smakar verkligen ingenting förutom pyton. Inte gott nånstans. Fast jag kanske tycker så för att jag aldrig har fått det hemma? Vi har alltid ätit riktigt mos. Det var bara i skolan man fick detta och de dagarna gick iaf jag hungrig hem. Hur kom jag in på det här? *suck*

Nej, lite dega i soffan framför TVn nu en stund. Kanske en kopp strakt kaffe och en bit av den nya mörka chokladen jag köpte med citron & ingefära. Marabou Premium: Filled DARK chocolate with sparks of lemon and a hint of ginger. *Mums*


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gumman då, du får krya på dig! Kryp upp i soffan, drick te å ät chokladen. =) Den lät smarrig! Ska jag köpa idag. Take care!

2008-11-19 @ 16:36:33
URL: http://www.metrobloggen.se/8508
Postat av: Jenny

Åh nej din stackare! Hoppas att du inte fått samma förkylning som vi haft, satt i 1.5 vecka, precis när man började känna sig bättre så blev man sjuk igen, hur segt som helst :-(



Visst är det härligt med lite snö ute?! Tänk nästa vinter då är det pulkåkning i backarna som gäller med våra små! Kram Jenny

2008-11-19 @ 18:24:17
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallå! Jo det var synd att huset inte var så fint som vi hade föreställt oss, men så kan det ju gå...



Shit det kanske är jag som smittade dig med min eländiga snuva? Inte bra isåfall..:(



Jo hon blir bara större och större, herregud! Och idag kom första tanden! Med besked kan jag lova..40 graders feber och allt som hör till..Vad tror du Evelyn väger och mäter nu då?



Krya på dig vännen så får vi höras!

kram kram!

2008-11-20 @ 18:26:41
URL: http://www.annasmirakel.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback