Huvudvärk... & 4 fantastiska månader!

Jag vaknade med en dundrande huvudvärk för en timme sen. Känns inte som nån hit att gå runt som i en dimma hela dagen. Som tur är sköter sig Evelyn kanon, hon ligger och tittar på "Mästerdetektiven Basil Mus". Hon pratar med TVn hela tiden, gör en massa gurglande ljud och bara myser. Vad glad man blir som mamma när hon är så nöjd och mår bra. Min underbara lilla skatt!

Nu ska jag till att äta frukost. Lite kaffe kanske piggar upp min trötta skalle. Jag blev otroligt sugen på messmör så jag ska nog ta en macka med det på. Under tiden ska jag mysa med snuttan och titta på film med henne.

Evelyn blir 4 månader idag! Tiden har gått så rasande fort, bara flugit iväg. Det känns som om vi har haft henne hur länge som helst och ändå är det bara så kort tid. Men vilka underbara månader det har varit. Vår underbara lilla tös gör framsteg hela tiden och utvecklas med en rasande fart. Dagen till ära tänkte jag försöka komma iväg till BVC och väga & mäta henne. Det är ju öppet hus mellan 10-12, så om jag bara får i mig en skvätt kaffe och en ibumetin så kanske jag blir som folk igen.

Får se vad vi hittar på till middag ikväll för att fira. Uppdatering kommer under kvällen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback