Mysdag hemma hos Anna

Imorse var jag och Evelyn uppe rätt tidigt -för att vara vi alltså. Jag fick väcka henne vid halvnio för att göra henne klar. Vi begav oss sedan iväg med bilen till Märsta för att träffa Anna och lilla Felicia. Eftersom Anna har fyllt år hade vi med oss en liten blomma och ett grattiskort. Det var första gången som vi var hemma hos dem, det var en jättefin lägenhet! Jag blev bjuden på vegetarisk lasange till lunch tillsammans med en smarrig sallad. Evelyn fick provsitta Felicias barnstol vid bordet och verkade tycka att det var okej ett tag iaf.

Tjejerna fick busa lite med varandra i soffan en stund senare. Dock har Evelyn varit lite gnällig och skrikig idag, så hon var inte med på noterna så lång tid. Men hon verkade tycka att det var skoj att träffa sin polare!

     


Anna bjöd också på supergoda chocolate chip coockies med mörk choklad och ingefära/vit choklad. Sååå himla gott! Lite kaffe till det gjorde eftermiddagen till en mysig fikastund med bebbarna. Vi åkte hem strax före halvtre.

Vi passade på att handla lite middag i Märsta, det blev kycklinglår som jag grillade hemma i ugnen med örtkryddor, flingsalt och olja -blev kalas! Till det en smarrig sallad med en massa godsaker i, denna toppades med fetaost, jordgubbsvinegrette och olivolja. Till Evelyn köpte jag lite fler barnmatsburkar och en pipmugg.

Imorgon ska vi på musiklek på förmiddagen, sen åker vi vidare in till Uppsala för att skaffa en fars dag present. Åker nog förbi ikea igen för att köpa barnstolen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback