4:e dagen

Idag står det ett kvällspass på menyn. Hoppas återigen på en lugn kväll. Familjen har fått förmiddagen tillsammans, så nu får man åka iväg för att genomföra dagsverket. Det går ganska bra tycker jag, jag har kommit in i det lite mer nu. Fortfarande är det mycket som jag behöver uppdatera, men det får jag ta efter hand.

Imorgon börjar jag tidigt, så det blir inte många sovtimmar i natt. Sen är första veckan gjord och det känns sååå bra! Jag längtar verkligen till helgen och lite lugna stunder med familjen.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej Sandra!!

Hur e det med er? Hur går det med praktiken? Länge sen du uppdatera, hänt nå kul!? Kramar

2009-04-07 @ 15:03:37
URL: http://www.metrobloggen.se/8508

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback