Näst sista

Imorgon går jag in på min näst sista vecka som student. Det känns så fantastiskt skönt, så ni anar inte! På måndag nästa vecka har jag min slutbedömning (håll tummar och stortår för att det går bra för mig då). Jag har en jättebra handledare som ger mig handledning på det sätt man behöver som nästan färdig. Jag trivs väldigt bra på Storängsgården. Det enda som faktiskt känns bedrövande är att behöva åka 6,5 mil enkel resa dit. Jag har ju varken lön eller CSN (dvs. nada m.a.o.), så vi hankar oss fram nu. Så här lite pengar har jag aldrig någonsin haft. Jag fattar inte riktigt hur det går runt, men det gör det. Men förstå att det känns surt att betala all denna besin utan att kunna bidra något själv. Så nu längtar jag bara efter att få börja jobba så att jag också drar in lite pennysar till min underbara familj.

Jag vill tala om hur underbar min familj är! Min mamma och pappa ställer verkligen upp för att jag ska kunna göra färdigt min praktik och samtidigt ha Rickard och Evelyn hos mig. Det funkar så bra och veckorna har gått så fort. Jag hade nog aldrig drömt om att det skulle gå så här bra eller så här fort. Ni är alla guld värda!! Det ska ni veta. Jag vill också att svärmor/farmor, Yngve, vovarna, farfar och Eva ska veta att vi saknar er också, massor! Men nu kommer vi snart hem igen och då kommer vi och hälsar på som vanligt igen!


Nästa vecka på fredag (den 8 maj alltså) firar jag min riktiga examen!
Lite fest och så för familj och vänner -de som vill får mycket gärna komma!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Heej!! Vad härligt att se ett inlägg från dig här igen. =) Skönt för dig att du snart är färdig! =) Lycka till.. Roligt med lite fest sen, jag hade gärna kommit! smile Ha det så bra, vi hörs!! Kramar

2009-04-28 @ 09:04:57
URL: http://www.metrobloggen.se/8508

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback