Dagis & Diggiloo

Evelyn har som bekant börjat på dagis, förra veckan var uppstart och nu är vi i full gång med att besöka dagis. Hon trivs kanon än så länge och det är en verklig lättnad. Det var min stora fasa att hon skulle börja där när hon är så liten, men det har gått över förväntan. Jag hoppas att det fortsätter i samma anda.

Här kommer några bilder från dagis!

  

I lördags var vi på Diggiloo på Ulriksdals slott. Mycket trevligt och duktiga artister. Vi hade bjudit mina föräldrar och bror som tack för att vi fick bo hos dem i våras när jag slutförde min praktik. Vi var där ganska tidigt, så vi fick bra platser och dukade upp vår picknick. Alla lät sig väl smaka av läckerheterna. Jag hade också bakat pecan banana bread -på starka rekommendationer från Anna och numera ytterligare en av våra Leila-favoriter. Helt fantastiskt gott!

Rickard missade tyvärr stor del av konserten då han for iväg för att springa midnattsloppet. Men det hela gick bra, han tog sig runt och jag är mycket stolt över det, och vi som var kvar hade en mycket trevlig kväll.


  

  

        


En lyckad vecka har det varit. Nu börjar vi på en ny. En himla massa jobb står på menyn,
men det tar man sig igenom det också -samtidigt som jag hela tiden längtar till september!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så stor lilltjejen har blivit sen vi sågs sist, tiden har verkligen sprungit iväg! Hoppas vi kan lyckas få ihop en dejt snart så att våra små får busa! Jag är fortsatt mammaledig, tanken var ju att jag skulle ha hittat ett jobb tills nu, och att Astrid skulle börjat på dagis också men ett litet plus kom på stickan för några veckor sedan så jag blir hemma ett bra tag till ;)



Men är bara i vecka 10 ännu så mkt kan hända! Vi är flexibla så hör av dig när det passar er o när du känner dig pigg o utvilad, förstår att det är mkt nu med att balansera fritid, jobb och dagis!



Många kramar till er från oss :)



PS: Min grav är inte officiel ännu så skriv inget på bloggen :) Kraam!

2009-08-20 @ 13:51:08
URL: http://jennyn.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback