Då var det dags för sjukstuga igen

Evelyn har varit förkyld, Rickard är riktigt krasslig och jag har åkt på ytterligare en sväng av detta. Spännande... Så nu har vi bunkrat upp med näsdukar, näsdroppar och alvedon. Hoppas att det ger med sig snart, jag har ju varit förkyld i omgångar i över en månad nu, så jag börjar tröttna.

Ute singlar snön ner, väldigt små, fina flingor. Känns lite sent för snön att komma nu, börjar faktiskt bli så att man längtar mer och mer till våren för varje dag som går. Härom dagen så var mitt projekt att ta in så mycket ved som möjligt, den har ju fortfarande inte torkat -den som vi staplade i somras. Så det är ständig torka av ved bredvid vår kamin som gäller, liksom att vi eldar allt jämt. Det är mysigt att elda brasa!

Just nu sover Evelyn middag som bäst och jag funderar på att äta lunch. Det blir nog inte den smalaste varianten, utan rester från helgen: potatisgratäng och kyckling, lite sallad till det så står jag mig till kvällen.


Ha en bra dag!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback