Jag har fått jobb!

Nu mitt på dagen ringde vårdenhetschefen från Norrtälje sjukhus och erbjöd mig jobb from mitten av maj. Jag blev kanonglad och tackade naturligtvis ja. Det känns så skönt att ha det klart redan nu, då kan jag gå ut på praktik och veta att jag inte behöver söka jobb under tiden, utan kan koncentrera mig på att göra en bra praktik.

Vi skulle höras igen i mitten på mars och hur jag ska lägga schema och skriva på anställningsavtal. Jag löneförhandlade över telefonen och jag får nog känna mig nöjd med resultatet. Jag kommer även att få lite betald semester i sommar, vilket är skönt, då kan vi göra något hela familjen, åka bort eller så.

Det här känns verkligen kul, kanon att få napp på första intervjun! *tjoho* Så från och med 18 maj kommer jag att jobba på avdelning 4 (intermedicin) på Norrtälje sjukhus!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh så roligt för dig!! =D Grattis!!

Kram Sanna

2009-02-24 @ 16:14:42
URL: http://onlyme.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback