Vi firar Evelyn 6 månader!

Ett riktigt stort GRATTIS till vår lilla tös som börjar bli stor!
Idag blir hon 6 månader, nu kan vi även säga ett halvår... Vad tiden går fort...

Om en halvtimme ca så är det 6 månader sedan vår ängel kom till oss och gjorde oss till världens lyckligaste föräldrar. Hon lyser upp vår tillvaro med sina leenden och glada sätt. Hon är helt underbar och vi älskar henne över allt annat.

11 juli 2008 kl:21.12 föddes lilla Evelyn
Här är hon endast en timma gammal


Idag är hon så här stor och kan numera sitta själv och gör hela tiden stora framsteg!

Vi har firat med lite pasta carbonara och sedan kaffe tillsammans med en smarrig cupcake med supergod frosting! Evelyn fick ett av sina kex och var väldigt nöjd med det. Hon avslutade sen sin kväll med en portion majsgröt med katrinplommonpuré på. Hon älskar verkligen gröt och plommon -en storfavorit! Nu ligger hon och sover, jag tror hon somnade på en halvminut, så trött var hon.

Vi kikar lite på hus för att hålla oss up to date. Jag tror att vi ska titta på Dukes of Hazzard: the beginning sen, den är riktigt rolig. Imorgon ska jag fortsätta plocka undan julen så att den hinner städas bort innan vi åker till Thailand på söndag. (Behöver jag säga att vi längtar enormt mycket till resan?!).

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till Evelyn på hennes 6månaders dag!



Du har fått en award av mig (igen, hihi!)



Kram!

2009-01-11 @ 22:44:31
URL: http://jennyn.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback