Söndag

Lördagen passerade snabbt som tusan. Jag var faktiskt ute och gick en timma igår kväll med mina stavar. Det kändes riktigt skönt att komma ut, trist bara att vi inte har några rundor här -det blir alltid samma väg tillbaka. Men det gick bra. Igår kväll åt vi kycklinggryta, jasminris, sallad och drack ett glas vin till. Vi tittade på The Bourne Ultimatum, den var riktigt bra. Gårdagen bjöd inte på så mycket mer, det var mest lite plock hemma, en del tvätt och så bara mys med Evelyn.

Idag ska vi åka till Abraham och Malin, vi blev inbjudna på fika till deras nyinköpta lantställe. Ska bli riktigt roligt att se hur det ser ut! Sen är vi förstås nyfikna på William som också snart är 1år, det var länge sedan vi såg honom.

Jag såg förresten en hel del vildsmultron igår under min promenad, så jag tänkte att vi skulle ute o plocka dem så att vå lilla älskling får smarr till mellis. Hon älskar verkligen smultron. Jag har ju planterat egna smultronplantor i trädgården och igår plockade jag de tre första bären, de var riktigt goda. Hoppas det kommer fler!

Kommentarer
Postat av: sassa

hej hej ,,kommer från karlskrona.

Javisst kan vi det , har du bloglovin kan vi adda varandra där?

Kram

2009-07-26 @ 15:37:17
URL: http://ww.sandram.webblogg.s

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback