11 månader

Idag är det den 11 juni, vilket innebär att Evelyn blir 11 månader. Det har tyvärr inte blivit något speciellt firande idag. De var i Stockholm när jag kom hem och middagen bestod av hämtmat faktiskt. Varken jag eller Rickard var särskilt sugen på att laga mat ikväll. Evelyn har varit i sitt esse hela kvällen. Överallt och ingenstans, plockar med allt och vill vara med vart man än går.

Trots att det inte blev något speciellt firande har vi överöst henne med pussar och kramar. Igår åt vi jordgubbar med glass, det tyckte hon verkligen om!!

Imorgon är en ledig dag. Ljuva, lediga fredag! Jag är så fascinerad av att man lever för dessa lediga dagar. Förut var jag så glad för de dagar jag fick jobba, men då var jag inte heller förälder. Nu njuter jag av varje ledig sekund tillsammans med min underbara familj.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback