Badbrud

Igår hade jag ledig dag. Jag började dagen med ett par huvudvärkstabletter och ännu mer sova, men det gick över sen en stund fram på dagen, så det var ju skönt. Vi tog ut Evelyns badbalja igår, så hon ick bada på gräsmattan. Det var riktigt uppskattat kan jag tala om! Hon klev i och ur baljan hela tiden. Detta varvades med en himla massa spring med lära-gå vagnen. Efter det blev hon så trött, så det blev en extra middagslur på eftermiddagen.

Vi avslutade vår kväll med att grilla fläskkarré, till detta hade vi färskpotatis, fetaost- & avocadosallad och paprika/chilisås. Vi såg även filmen som gick på TV under kvällen, Four feathers. Jag har sett den förut, vet inte om jag tycker att den är så bra, men det var ju nåt att kika på en stund iaf.

Här bjussar jag på vår lilla badbrud!
  

  

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback