Jobbardag

Klockan är inte ens 06, så jag tänkte att jag hinner slänga in ett litet inlägg innan jag åker till jobbet. Jag ska gå som 4:e sköterska idag tillsammans med underbara Maggan. Det blir kanon det!! Idag är en trött dag, jag hade svårt att komma ur sängen, trots att jag lade mig tidigt igår kväll. Kan vara skönt att inte gå på en sida då, utan bara göra punktinsatser och skriva in nya patienter.


Imorgon är det vägning hos viktväktarna och ärligt talat har nog inte senaste veckorna gått så bra. Det är synd, för det är som om midsommarhelgen unnade jag mig sommarmat och sen faller allt lite eftersom i och med det. Men det får bli nya friska tag, min nya vecka börjar på onsdag, så jag har idag och imorgon på mig att styra upp senaste veckan iaf. Jag har nog tappat lite i vikt, men inget revolutionerande.

På torsdag fyller jag 25år! Hurra! Vad fort tiden går. Tänkte mig att jag skulle bjuda på tårta på jobbet (eftersom jag jobbar när jag fyller, eller jag jobbar alltid -det har inte slagit fel att varje år har jag jobbat på min födelsedag).


Nu ska jag borsta gaddarna och sen ska jag & Alfan åka till Norrtälje.

Kommentarer
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Hej.

Jättefin blogg :)

Följa varandra via bloglovin?

Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.

I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)

Kramar

2009-06-30 @ 18:25:08
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback