Söndagmorgon

Klockan är bara 05:37, jag är klar för att åka till jobbet. Jag har precis ätit min frukost med hallon/melon yoghurt, två hårdbrödmackor med mjukost & paprika, ett glas vatten och en kopp kaffé med mjölk. Jag längtar till tisdag måste jag säga, det motiverar en något grymt att få åka till någon annan och väga sig. Hoppas på att ha tappat ett kilo till iaf sedan förra veckan, får se vad det blir för resultat.

Jag har packat mina väskor, så nu sitter jag faktiskt mest och väntar på att klockan ska ticka framåt. Ska bara kolla banken och pussa Rickard & Evelyn hejdå, så åker jag sen.

Hoppas att alla får en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej rara underbara vän, hur är det med er? Hur går det med jobbet, börjar du känna dig hemma nu? Åh jag vill också ha ett jobb :)



Du är så otroligt duktigt med ditt viktväktanide, själv har jag fastnat i en otrolig svacka men from i morgon är det hårdkörning och godisförbud fram till Astrids födelsedag som gäller!!



Vi har kaos här just nu mitt i sluttampen innan vi ska flytta in , så skönt när det är klart, efter det måste vi träffas, vi saknar ju våra tjejer :)



Kraam!



2009-06-14 @ 23:30:04
URL: http://jennyn.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback