Utflykt

Dagen började med en tripp till Norrtälje för min numera veckoliga vägning. Jag har gått ner 0,7kg sedan förra veckan. Inte kanon, men helt okej, all framgång är framgång! -2,3kg på två veckor. Det känns bra faktiskt, bättre än vad jag trodde det skulle göra att vara med i viktväktarna.

Jag shoppade några nya plagg till vår älskling. En jeanskjol, en sommarbody, en solhatt, en sjal, halklapp och en pikétröja. Supersöta!! Innan vi åkte vidare blev det en fika på Café Landkrabban där Evelyn åt lunch.

  

Vi åkte sen till Stockholm och hälsade på Kalle och Cilla. De ska snart få en ny liten kotte till familjen, vi är så nyfikna på att träffa den lille! Vi blev bjudna på grillat, färsk potatis, sallad och jordgubbar till efterrätt. Evelyn skötte sig exemplariskt -underbara unge!

  

     

Kvällen avslutade vi med att veckohandla mat på Ica Maxi på Arlandastad. Alltid skönt att passa på att handla när det inte är så mycket folk. Min vagn bestod av allt från gräslök, dill, palsternacka och färsk potatis till stillahavsflundra, kyckling och mango sorbet. Vi har köpte en ny tallrik med bestick från Babybjörn, så nu äter Evelyn själv -eller försöker iaf. Det slutade med att hon vända tallriken upp och ned över sig själv... Bättre lycka nästa gång!


Dags för att avsluta kvällen nu, vilket görs i soffan framför TVn med mannen i mitt liv.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback