Nya näsdukar

Tja varför inte ta vid och fortsätta med näsdukstramset som jag höll på med igår. Jag är så less på att vara förkyld, så nästa gång jag träffar mamma ska hon få ta en odling på min snok. Jag kan ju inte börja min praktik med snörvlande clownnäsa, det skulle ju se för muppigt ut! Nya tag, massor med C-vitamin och kurering framför brasan med mitt lilla busfrö gör nog susen!

Inatt har hon sovit okej, inte bra, men jag har knappt sovit nåt ändå. Kunde verkligen inte komma till ro med hosta och snuva och allt vad det är.

Dagens GI-frukost blev stekta ägg och en avocado. Helt okej och jag är fortfarande mätt, sitter nu och funderar över vad jag ska hitta på till lunch, är inte så road av att laga mat idag när jag knappt orkar ta mig runt huset, så vi får se vad det blir.

Snön faller utanför, man hade ju nästan trott att det var slut på det för i år, men inte inte. Det kommer mer! Så nu är här riktigt vitt igen. Fint!!

Morgonen i bilder

     

     


Hoppas alla har en fortsatt mysig morgon!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback