Röj

Idag är det verkligen aktivitet här. Jag har så mycket som ska klämmas in på dessa ynkliga timmar under dagen. Jag har en Att Göra! lista i huvudet och hittills har jag iaf gjort några saker.

Dagens Att Göra:
- Damma, dammsuga & torka golven i huset
- Tvätta & hängtorka all tvätt (så den inte hänger framme när vi åker)
- Baka 2 kakor till Rickard -han bjuder på fika på jobbet på fredag då han jobbar sista dagen innan pappaledigheten
- Färga & plocka ögonbrynen
- Packa mina kläder, arbetsgrejer, skolmaterial & allt man nu behöver för att vara borta i 6 veckor
- Packa Evelyns mat, kläder & leksaker
- Betala månadens räkningar
- Ta in ved så att den hinner torka
- Hämta nya linser hos optikern i Märsta + prova nya bågarna
- Leka, busa & ta hand om mitt lilla gryn
- Packa Yatzys saker
- Hinna äta lunch emellan allt annat jag pysslar med
- Laga middag

Jag vet inte ens om jag fått med allt, men jag tror det. Än så länge kan jag iaf pricka av den ena av de två kakorna. Den står redan på bänken och kallnar. Nu måste jag sätta fart och skynda vidare så att jag hinner med alla måsten och göranden. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oj oj, du har att stå i idag. Lycka till! =) ha en bra dag gumman! =)

2009-03-25 @ 11:03:35
URL: http://www.metrobloggen.e/8508

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback