Som jag har längtat...

...efter en natt med mer sömn än 1½ timma i sträck, och inatt kom den! Vi lade Evelyn ganska så sent igår, runt halv tio. Vi tänkte att det kanske gör att hon behöver sova lite längre. Uppenbarligen fungerade det, för när vi gick och lade oss så vaknade hon till men sa sen inte ett knyst mellan klockan halvtolv och sex imorse! Jag har inte sovit så här lång tid i sträck sen innan vi åkte till Thailand (vilket faktiskt var den 18 januari) !!! Förstå vad jag har längtat efter så här mycket sömn, jag kände mig som en helt ny människa imorse när Rickards klocka ringde. Så jag upp och gjorde frukost till honom innan han åkte iväg, välling till Evelyn som sen somnade om igen. Så det här har varit en superskön morgon!

Vår lilla raring har kommit in i en kräkperiod igen -jag som hade hoppats att den var över, så nu har vi babykräks i små högar på golvet igen. Bodysarna är rena max ett par timmar, sen är byte oundvikligt för hon är genomsur. Mycket tvätt blir det, men huvudsaken är ju att vår snutta luktar gott! Tvätta kan ju vara rätt mysigt!

Nu börjar det snart dra ihop sig till lunch för Evelyn. Jag funderar på att slänga ihop en lasange till, då vi har rätt mycket köttfärs kvar i kylskåpet. Då har vi matlådor för veckan och behöver inte fundera så mycket över det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback