En massa måsten

Jag har en hel lista på saker jag borde och måste göra idag. Ett högt prio var banken, men Rickard tog bilen med barnstolen i imorse, så vi kommer inte iväg någonstans idag. Vi får försöka ta det nästa vecka. Jag måste skicka iväg några brev, samla ihop alla papper och lägga på lådan. Sen det roligaste av allt -månadens räkningar. Man hoppar jämfota varje gång av glädje när man ska betala dem. Halleluja!

Lillan sover så gott i sin säng. Hon var väldigt trött innan lunchen och somnade efter lite småjollrande i sängen.

Jag har börjat min dag med viktväktarna. Till frukost blev det fiberhavregrynsgröt med ett rivet äpple, lite mjölk och en kopp kaffe. Lunchen åkte ner den med, hade ingen super fantasi -har huvudvärk som skriker åt mig att gå och sova, så nu ska jag ta och göra det. Pappersjobbet får faktiskt vänta lite till.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback