Ledig tid

Nu har jag gått av mitt pass för dagen och är ledig imorgon. Det innebär en himla massa dyr kvalitetstid tillsammans med vår lilla skatt! Så underbart! Det blir sovmorgon för oss, Rickard ska ju upp för att åka på kurs. Vi har haft farmor här som barnvakt nu måndag och tisdag. Guld värt verkligen, det behövs barnvakt emellanåt!

Jag har nu gått in på mina andra vecka på avdelning 4, det går riktigt bra. Jag hoppas att det fortsätter i denna anda, så att jag fixar detta! En megasuper kram till våra vänner Anna och Stefan som är helt underbara och som uppmuntrar mig! Underbara ni!!

Nu blir det lite mys med familjen under kvällen, lite enkel middag, en film kanske.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback