Sjuksköterska

Nu kan jag äntligen säga det: Jag är färdig sjuksköterska! Nu är det ju en himla massa plock innan man får iordning alla papper, det ska ansökas hit och dit och skrivas på och skickas vidare till socialstyrelsen för bedömning och allt vad det nu kan vara.

Jag fick en kanonbra avslutning på min praktik; roliga saker att göra, trevlig lunch, en massa smarrigt fika och en helt bedårande blomma och ljuslykta från min handledare Åsa. Tack snälla, jag blev så otroligt glad!! Jag ska lägga upp receptet på världens godaste kaka inom kort. Just nu är jag mest osams med datorn då den hela tiden säger "error on page" -gör mig riktigt irriterad, men nya tag imorgon! :o)

Kvällen hemma hos mamma och pappa bjuder på Pasta Alfredo med lufttorkad italiensk skinka, sallad, bröd och ett par glas vin. Känner jag min familj rätt så blir det säkert något snarr till efterrätt också

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig dag och den godaste tårtan. Du är värd allt beröm som finns. Ha kul på festen imorgon och njut av friheten. Kram Åsa

2009-05-07 @ 20:03:36
Postat av: Sanna

Grattis gumman!! =D

2009-05-07 @ 23:13:10
URL: http://giblogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback