Slutbedömning

Idag påbörjade jag min sista vecka på Storängsgården. Tiden har gått rasande fort och jag har trivts kanonbra! Jag började dagen med slutbedömning, varvid min kontaktlärare kom ut och satt ner med mig och min handledare Åsa. Jag fick själv dra de olika delarna i bedömningen så som professionellt förhållningssätt, problembearbetning, självstyrtlärande och praktiska färdigheter. De hade enbart positiva saker att säga om och till mig och jag hade bara bra saker att säga om dem också. Det enda jag saknar är ju att få en riktig sjukhuspraktik som sista innan man är färdig, men man kan ju inte få allt. Jag är så nöjd med min placering, så nu ska jag ta till vara på de dagar som är kvar och sen ladda inför att börja arbeta på riktigt! :o)

I lördags kröp Evelyn för första gången. Hon har ju nöjt sig med att åla fram och sparka på med ena foten, men nu hos mormor och morfar finns det en kanon matta där hon får bra fäste -och gissa om det gick hem!? Nu kryper hon varje dag.

Det kommer kort så småningom. Jag vet att det har hänt massor och Evelyn utvecklas så snabbt, men alla bilderna ligger på vår dator och det är inte alltid internet finns tillgängligt på den, men håll ut -de kommer!

Nu blir det en stunds vilande av ögonlocken innan man ska harva iväg igen och jobba.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Längtar tills ni kommer hem igen så att vi kan ses :) Kram Jenny

2009-05-06 @ 23:41:03
URL: http://jennyn.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback