Slut på ledigheten

Igår var sista dagen på min föräldraledighet. I helgen fick Evelyn hög feber, så min första arbetsdag efter två veckors ledigt består av vård av sjukt barn. Så himla tråkigt att hon är sjuk. Det har varit krassliga veckor för familjen. Vi har varit förkylda, haft feber, magsjuka och så börjar det om för vår lilla snutta. Nu får vi hoppas att det ger med sig snart. Vi kan ju inte vara sjuka hur länge som helst.

Imorgon blir det iaf jobb för min del, då ska Rickard vara hemma hos trollet. Just nu tar hon en middagslur, men har vaknat till lite, förmodligen pga. febern. Nu har hon 39,6 grader är alldeles rödblossig och varm. Så det blev en supp Alvedon för att hon ska kunna koppla av och sova lite.

Uppdatering med bilder kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Heej gumman!

Så roligt att du har hittat nåt som funkar. =) Hur mycket har du gått ner hittills? =)



Jo, det knatar på för mig. Har inte direkt haft nån motivation nu i höst, har mått dåligt psykiskt. Men nu mår jag som en prinsessa så nu kämpar jag på. Vissa dagar går lättare än andra, men så är det ju med allt. =) Om du läser min andra blogg så förstår du varför jag har mått dåligt. =)



Klart vi måste ses! Det är bara att du hör av dig nästa gång du är hemma så ses vi över en fika och prat. =)



Ta hand om dig!

Kramar

2009-11-16 @ 16:40:19
URL: http://www.giblogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback