Fortfarande sjukstuga

Evelyn har fortfarande feber. Jag har rådgjort lite med Lillemor på BVC. Inget nytt egentligen, men jag ville få bekräftat att vi gör rätt. Snuttis har ätit ett par yoghurtar idag, det är det enda som gått hem. All annan mat avböjs bestämt. Däremot saft, välling och mjölk fungerar bra. Så detta har jag lirkat i henne under dagen och kvällen.

Nu ligger hon nerbäddad i sin säng, har fått en alvedon och välling, så nu är hon tyst som en liten mus. Ligger och snoozar på sin kudde, underbara unge!

Själv sitter jag uppe och väntar på att Idol ska fortsätta. Jag är riktigt spänd på vilka som går vidare. Lyxfällan har precis tagit slut, det måste ju vara ett av de mest "öppna-ögonen-på-folk"-program som finns. Jag tycker det är fantastiskt bra. Man lär sig hela tiden saker om ekonomi genom att titta på det.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback