Fransk manikyr

Idag har jag gått på långledighet. Helt fantastiskt underbart! Jag började att fira detta med en skämma bort mig själv present. Jag hade bokat tid på Hår & hudkällan i Norrtälje. Jag har fått handmassage, behandling av händerna och det bästa av allt -fransk manikyr. När jag ändå var igång färgade jag ögonbrynen och plockade dem. Tjejen som gjorde det var jättetrevlig och det blev en mycket välförtjänt stund i det lugna.

Här är resultatet!


Det får bli en bild på brynen någon annan dag. Just nu är jag helt slut. Rickard ska förresten jobba i natt. Så jag sitter själv framför Tvn och tittar på 8 simple rules. Lillsnuttisen somnade tidigt, hon var jättetrött hon också. Imorgon ska vi nog packa lite för i helgen åker vi hem till mamma och pappa för att fiska kräftor.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback