Minus 10%

Jag bara måste tala om hur glad och stolt jag är över mig själv. Jag var och vägde mig igår på viktväktarna. Jag har nu gått ner 10% av min startvikt sedan jag började där. Det har gått långsamt emellanåt och ibland stått helt stilla, men nu har jag äntligen kommit till det första stora målet. Jag känner mig väldigt inspirerad att tappa kommande kilon som tar mig närmare nästa delmål. När det är uppnått ska jag börja fundera över vad som ska bli min målvikt.

Bara för att fira mig själv (jag är verkligen så glad över att ha kommit så här pass långt!) så köpte jag ett par nya jeans igår. Jag har inga andra jeans, alla är trasiga eller numera förstora. Alltid skönt att hitta ett par snygga jeans! Jag köpte även ett par UGG-stövlar. Supervarma och sköna nu inför hösten som redan har kommit till oss. Idag är det fullt av frost på gräsmattan, rutorna behöver skrapas på bilarna och temperaturen ligger runt 0:an.

Jag har varit ledig sedan förra torsdagen. Dagis var stängt i fredags, de hade planeringsdag då, så då fick vi vara hemma hos vår lilla fis. Idag blir det dagis igen. Jag jobbar tre dagar nu, sen är det helg igen.


Mina nya UGG-stövlar

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

GRATTIS!!! =) Så roligt! Kämpa på raring =)



Ha en bra dag!

Kramar

2009-09-30 @ 12:26:49
URL: http://www.giblogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback