Mysiga hemmadagar med pärlan

Jag har ju haft turen att få vara ledig en hel vecka på mitt nya schema. Behöver jag tala om att det är guld!? Igår hade vi en massa hemmafix att ta hand om jag och Evelyn eftersom vi varit bortresta i helgen. Det blev ett par tvättmaskiner, fönsterputsning. Det är så förbaskat tråkigt, men det var verkligen ett nödvändigt ont. Mitt lilla hjärta lekte med allt hon kom över igår.

  

Vi lagade en trevlig mysmiddag till pappa. Det blev skinkschnitzel med potatisrösti, ärtor, persiljesmör, citron och ett glas rött vin. Till efterrätt hade vi gjort hemmagjord citronfromage. Den bara smälte i munnen! Smaskens!

  


Kommentarer
Postat av: Eva Forsman

Snart dags för en ledig dag igen med pärlan! Förstår hur mysigt det är.

Vi längtar så efter henne, hoppas vi snart ses igen!

Kramar //mamma o pappa

2009-09-14 @ 09:25:04

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback