Långledig i 5 dagar!

Två av dagarna den här veckan har jag legat däckad. I onsdags blev jag människa igen framåt tretiden på eftermiddagen efter att ha jobbat ett extra långt pass i tisdags. Igår var jag sjukskriven från jobbet pga. migrän. Så tråkigt, man kan verkligen inte göra någonting när det blir så. Som jag sa till mina arbetskamrater i veckan, det är som att vara riktigt bakis utan att ha fått nöjet att ens ta ett glas vin. Men, men det är övergående, hoppas bara det håller sig borta ett tag nu. Det tar ett par dagar att komma in i gängorna igen.

Nu jobbar jag inte förrän på torsdag, det känns verkligen helt underbart eftersom vi har väldigt mycket att göra på  jobbet (och har så haft ett tag). Man måste ladda om batterierna ibland för att orka köra igen. Så nu har jag 5 dagars ledighet framför mig, det är obeskrivligt härligt.

Nu håller Rickard på med bilen, det kommer en spekulant och ska provköra om en stund. Vi håller tummarna för att den kanske kan bli såld!!

Eftermiddagen bjussar på en tur till Bromma, vi ska införskaffa gipsskivor. På programmet ligger också att beställa golvet till övervåningen, tapeten till Evelyns rum och ev. en väggtext. Jag ska försöka ta mig i kragen när jag orkar och målartvätta stora badrummet. Det är så mycket träkänsla, så innan vi gör om badrummet får det ljusas upp med lite vit färg.

Måste även börja planera lite mer inför julen. Såsom julgodis, pepparkakshus och annat snarr. Vi måste göra den obligatoriska smörkolan och bygga upp nissarnas hus! ;o)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback