Shoppingtur

Nu är jag på framfart, jag har saknat min blogg men som jag skrev tidigare så har engagemanget legat lågt. Jag har haft en superhärlig vecka med familjen. Jag har haft långledigt från jobbet, en hel veckas ledighet på schemat. Det är inte illa det!

Igår var jag och lilltösen ute på shoppingtur till Thun's i Faringe. Vi hittade lite småsaker och det enda som är trist är att pengarna rullar alltför fort, men det är inte så ofta vi ägnar oss åt shopping. Jag köpte en ny myströja i cerise och svart, kanonskön. Sen blev det en träningsväst också, ett starkt försök till att öka på min motivation till träning. Jag ska verkligen komma igång nu i vår, börjar så smått nu men det är svårt med tanke på var vi bor. Evelyn behöver nya pyjamaser så vi hittade fatiskt tre stycken som vi köpte. Det blev också två nya dagisbodysar och strumpor. Lite på sidan av hittade jag små bakformar (t.ex. till tryfflar), sprits, tejp och en vinkork.

En rosa pyjamas med blomma och byxor till, en helpyjamas med små buzz-bin, två bodys till dagis...


...och så grodpyjamasen fram- & baksida, sist min rosa träningsväst
     


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback