20 fantastiska månader

Tänk att tiden flyger fram så oerhört snabbt!
Idag blir vår lilla guldklimp faktiskt hela 20 månader gammal. Helt otroligt.

Vi är inte så pigga här hemma. Evelyn är magsjuk, så jag har sprungit upp och ner hela natten, jag är inte heller på topp med andra ord. Men det värsta verkar ändå ha lagt sig. Hon har inte kräkts sen inatt, men hon sover mycket och verkar helt slut lillsnuttan. Lite välling i små portioner och gröt har gått hem, så nu har magen fått något att börja jobba med igen.

På gott humör även fast hon är sjuk

     


Jag har faktiskt bakat min egen smarriga chokladkladdkaka dagen till ära -Evelyn får smaka när hon mår bättre. Så ikväll blir det en kakbit framför TVn. Rickard är inte hemma utan jobbar, han kommer jobba över inatt också så jag blir själv till imorgon bitti.


Någon som njuter i fulla drag av att alla är hemma är Yatzy

  


Jag har precis skickat efter en beställning från barnlycka.se (med inspiration från Jenny). Jag beställde en åkpåse i pink flower, en mössa från geggamoja, en napp och blöjpåsar. Jag hade verkligen velat beställa ett bäddset från polkadot i brunt men det var slut :o( Hoppas på bättre lycka om några veckor igen! Det var ett ypperligt tillfälle eftersom jag fick halvapriset på hela köpet. Tack snälla Jenny! Jag har alltid velat ha just en åkpåse till vagnen, men varit lite dumsnål och inte velat betala 1500kr för en sådan -även om de verkligen är superfina. Men nu var ordinariepris 995kr och med halvapriset blev det 498kr till slut om jag inte minns helt galet. Så nu väntar vi med spänning på paketet!

Åkpåse pink flower



På tal om paket så fick vi i förrgår hemskickat nya kläder vi beställt från HM till Evelyn. Lite nya vårplagg att tjuvstarta med. Kläderna som Evelyn har på sig här ovan (barbapappa t-shirt och byxor) kom också i paketet.






Uppdatering från köket från senaste veckan

Klassiska lunchpannkakor
  

Nygräddade solrosfröbullar
     


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback