Oväntat besök

Morfar ringde helt i förbigående på förmiddagen och frågade vad vi hade för oss. Jag höll precis på att koka makaroner till Evelyn, så vi var på god väg med lunchen. Men jag väntade lite, passade på att dammsuga och torka av lite ytor med väldoftande ajax, så fick jag lunchsällskap. Mycket trevligt!! Vi är ju inte direkt bortskämda med besök här ute, så det var verkligen en trevlig överraskning.

Det blev köttfärssås, makaroner, sallad, bröd och lokas nya smak krusbär & päron -helt gudomligt god! Till fika bjussade vi på hembakade semlor med mandelmassa och lättvispad grädde. 

Här utanför fönstret har vår hyresvärd precis sågat ner lärkträdet, den föll med ett brak. Skönt att den är nere nu, den stod rätt nära huset. Evelyn tittar på Musses klubbhus och äter äpple. Själv ska jag skriva packningslistor inför helgen eftersom vi har en veckas semester. Vi ska åka till Tandådalen tillsammans med mormor, morfar och morbror. Det ska bli så skönt!!  


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback