Jag blir galen!

Återigen har jag blivit drabbad av posten den här sommaren. Jag tror jag kräks alltså. För två veckor sen var jag hos min chef och lämnade in viktiga papper som måste tillbaka till mig för signatur innan de skickas åter till försäkringskassan. Vår lönekonsult lades dessa på lådan den 3/8 -ett helt vanligt brev, och det har fortfarande inte kommit fram. Nu står jag och faller med månadsräkningar och allt vad som ska betalas i slutet av varje månad utan en fast utbetalningstid. Fantastiskt!! Allt för att blanketterna har slarvats bort. Nu låter det som om vi inte får något alls, men rätt ska vara rätt och nog 17 behöver man de sura slantarna för att ta sig runt. Jag är så less på att hela tiden gå och vänta på papper hit och dit, kötider och väntetider, mitt sinne drivs till vansinne!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback