Hemma

Nu har jag ledig dag, det är väl då jag hittar lite lust till att skriva igen. Jag har jobbat min andra helg på raken, dvs. precis gått av ett fre-lör-sön-mån pass. Känns så skönt! Jag och Evelyn är hemma och fixar idag. Jag får aldrig sovmorgon när jag är ledig, före sju varje dag *joy*. Så tidig frukost följt av lite Musse i underlandet. Sen har vi målat i pysselböcker och lekt med köksprylar.

Till lunch blev det vad som fanns i kylskåpet, en baconsås med spagetti. Mmmm var det enda Evelyn sa när hon slevade i sig pastan! Kul när hon gillar det jag lagar, det händer ju inte alltid om jag säger så. Snart är det dags för snuttan att vakna, lite mellis så småningom och sedan ut i vintersolen en stund innan det är kväll igen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback