Spännande paket

Vi har varit ute i två små ärenden i dagens hetta. 30 grader strålande sol utan svalkande vindar, är inte riktigt det väder man önskar sig som höggravid. Fy tusan, jag tror jag smälter bort! Dock är det fortfarande svala grader inomhus, härligt!!

Vi var till Pressbyrån och hämtade ut ett paket från Polkadot design. En mössa, pyjamas och påslakanset till bebisen. Superfina!!

Sen åkte vi till Valsta, där är vi ju inte ofta om man säger så. Så något ovant och oigenkännande tog oss genom Valsta centrum och hittade apoteket (apoteksgruppen). Där hämtade vi ut en Baby to be box. En gratisbox som alla gravida får hämta ut. Den innehöll två tidningar från Föräldrar & barn, V6 tuggummi till mammi, amningskupor, en nappflaska och fyra provapå produkter från Seba med.

  


I lördags när jag fyllde år fick jag dessa underbara liljor av min man. Nu har de slagit ut, titta & njut! Det gör jag. Tyvärr kan dofter ej överföras, men tro mig, hela köket doftar av liljor!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback