Tid!

Jag behöver mera tid! Hur mycket som helst. Var tar alla sekunder, minuter, timmar, dagar och veckor vägen egentligen?! Imorgon är det redan 1 december. För två veckor sen var jag i full fart med att inhandla en adventskalender till Evelyn, nån rosa liten historia med ponnyhästar som hon ville ha. Tror ni att den har kommit in i huset än? Nejdå, den är inte ens inhandlad än och då också även slutsåld. Grattis till mig, vad glad hon ska bli.. Nu har jag i alla fall klickat hem en annan med Mumintrollet, det blir nog kanon det med!!

På fredag är det två månader sedan vår lilla pojke föddes, helt otroligt vad läskigt fort det går. Om det kändes fort med första barnet, är det ingenting jämfört andra.. Jag njuter så mycket jag kan av honom. Det är så härligt att få vara hemma.

Jag har någonstans en stor ambition att blogga mer, men hallå -jag startar ju datorn typ en gång i veckan. Fråga inte vad jag gör om dagarna, för jag vet nog inte riktigt. Idag kan jag dock redogöra för vad som fixats med här hemma. Vi har bakat saffransbullar, som nu är packeterade i påsar och på väg ner till frysen. På spisen puttrar kvällens middag Boeuf Bourguignon *mums* Det är långkok, så jag började för två timmar sen, det doftar ljuvligt i huset kan jag säga!

Jag har lovat och jag ska berätta om de senaste två månaderna, lägga ut bilder och recept (till min mormor bl.a.) Ni som läser får göra det med en stor portion tålamod, men det kommer, var så säkra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback