Vår älskade son har kommit till världen

Jag tänkte bara titta in lite snabbt och berätta att den 2 oktober kl.16:05 föddes vår underbara son Alvin. 4436gr och 53cm lång, en liten knubbis när han kom ut med andra ord. På tillväxtultraljudet sa de att han inte skulle kunna komma att väga över 3,5kg -jo tjena... Döm om vår förvåning när han var så stor.

Allt gick bra, vi är nu hemma tillsammans med storasyster och försöker anpassa oss till vardagen, hitta nya rutiner och lära känna vår nya familjemedlem. Jag tänkte berätta mer senare, lägga in lite bilder och så, men just nu ska jag bara njuta av att Rickard och jag är föräldralediga tillsammans veckan ut och mysa med vår bebis!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis till den "lilla" pojken. Skönt att allt gick bra, njut nu av bebis och dagar hemma med familjen.

Kram Åsa Finspång.

2011-10-13 @ 09:25:57
Postat av: Annelie

Ser fram emot att få se lite bilder! Vad heter bebisen då? :-) Hoppas ni alla mår bra!

2011-10-13 @ 15:58:57
Postat av: frida

Stort grattis! :)

2011-11-24 @ 14:25:42
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback