BF +1

Hallelujah vad tiden går fort -eller inte. Det är så långsamt att bara gå hemma och vänta. Det ska man ju inte göra säger folk, men vad tusan -visst är det precis vad man gör?!

Här händer inte mycket just nu, månadens räkningar är kontrollerade och inlagda. Jag har fastnat i wordfeud på mobilen, bäst att passa på medan man är själv hemma! Jag har också engagerat mig i att få igång mitt headset till mobilen, vilket gick som en smäck! Så nu kan jag lyssna i lugn och ro på min spotify.

Efter att ha inspekterat golven i hallen så inser jag också att det skulle behöva dammsugas, men om man gör som Evelyn och tar på sig solglasögon, så kanske man inte ser det på ett par dagar till. Snacka om att skjuta upp jobbet...

Jag ska nog ta och gå upp till sovrummet där katten har sovit sedan imorse, av ren princip flyttade jag honom från bebissängen till vår säng imorse och där har han legat kvar sen dess. Vilken tröttmössa! Själv behöver jag vila en stund innan det är dags att åka till dagis och hämta hem trollet. Om jag räknar högt har jag nog sovit tre timmar inatt. Fattar inte att det ska vara så svårt, men det är det.

Hoppas att alla har en bra dag! På återseende snart igen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback