BF +3

Snigelfarten är i det närmaste oändlig. Som jag sa till Annelie igår, jag tror varje timma på dygnet innehåller 120minuter och att dygnen numera är 48 timmar långa -någon som känner igen sig?!

Jag sover som en kratta, dvs. inte alls nästan. Sen 04:30 har jar varit vaken idag och bara väntat på att en klocka ska ringa så att man kan gå upp med gott samvete. Inte sover jag om dagarna heller, så var mitt sömnbehov har tagit vägen har jag inte den minsta aning om. Borta är det iaf!

Bebisen verkar ha det gott i magen. SF ligger på 37,5 nästan 38 idag och därmed växer h*n fint! Numera också totalt fixerad, går inte att rucka det minsta på. Dessutom sa Malin att huvudet har sjunkit ner mycket mer, jämfört med förra gången. Dock behöver h*n ju inte boa allt för lång tid till därinne, mammi tycker att det är sjukt tradigt att vänta!

Idag är en bra dag på så vis att Rickard slutar vid halv två. Vi kan hämta Evelyn tillsammans på dagis och kvällens fredagsmys kan börja. Det är bara att ladda inför kvällens idol, ska bli spännande att se vilka som faktiskt får vara med i år.

Bara så alla vet -wordfeud är fortfarande lika roligt!!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hihi, jag tror att alla som gått över tiden med sina bebisar känner igen sig i det du skriver! Och det kommer så mycket tips om hur man ska tänka osv, men skit i det! Inget är som väntans tider :-) Jag tycker du gör rätt i att plocka fram den där godispåsen och tidningen och bakar lite som sätter lite guldkant på vardagen och gör att du glömmer klumpen på magen en stund ;-) Snart snart vill klumpen ut :-) Tänker på dig. Ha en trevlig fredagskväll!

2011-09-30 @ 19:33:52

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback