...och då var dopstöket i full gång, för på lördag har vi dop ♥

Just nu snurrar mina små grå uppe i knoppen för fullt. Det är tider att passa, saker att handla, tillverka och sjukt mycket pyssel & planering för att få dopveckan att gå ihop med två små barn. De senaste två dagarna har jag fått minimalt med sömn. Evelyn drömmer otäcka drömmar och vaknar titt som tätt, när hon väl sover, tycker Alvin att hans tid kommit och då vaknar han. De små liven!

Idag har jag och Rickard haft dopsamtal med prästen, så nu kan vi bocka av det från listan. Jag ska ringa om nycklar till församlingshemmet och försöka träffa kantorn för att lämna lite fler noter. Handla gjorde jag igår, det sista lär bli på fredag, då det är färskvaror.

Evelyn är på dagis nu och Alvin sover i vagnen, så jag ska försöka få i mig lite lunch mellan mina projekt med att förbereda smörgåstårtorna inför lördagen. Jag borde hänga upp alla kläder också så att de hänger ut sig lite.

Lite lunch i magen, sen ska jag provspela pianostycket jag ska lämna till kantorn, hoppas verkligen att det är det som jag tror... :o)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback