Campadre

Campadre är en sida på nätet där de säljer märkesprodukter av olika slag, till mycket förmånliga priser. Jag har själv blivit tipsad och fastnat för Campadres koncept.
 
För ett par dagar sedan shoppade jag en vacker tunika från Love forever för endast 179(!)kr, två sjalar och ett armband från OXXO. Jag vill slå ett slag för denna sida med sina fina kampanjer. I min värld är det ganska bra matte, när ett märkesplagg har upp till 74% rabatt. Tunikan jag köpte kostar 699kr till ordinarie pris. Det kallar jag bra affär :o)

Följ länken och bli medlem du också, börja shoppingen redan idag! Ett hett tips: imorgon börjar en ny kampanj från Hunter... Wohoo, lets go shopping!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback