Jag fyller snart år (igen) ~min lilla önskelista

När man har två barn, ett hus att renovera och dessutom fyller år i samma månad som två andra i familjen, känner man inte riktigt att det är prio på ens egen födelsedag. Det gör mig ingenting, Evelyn är viktigast, så hennes kalas går före mitt och Rickards. Men det är i alla fall trevligt att få framföra att man önskar sig något speciellt och att man får lov att baka en liten tårta.
 
Underbara, vackra danska Green Gate. Jag har två skålar, men ser gärna att fler delar ur deras sortiment flyttar in i vårt kök. Finns bl.a. att köpa på Elsas Hem.
 
 
För att vara tråkig, får jag väl säga att jag önskar mig en slant också. Det finns flera saker jag önskar mig (eller oss) som är ganska dyra. En system kamera, så att vi kan fota barnen optimalt. En resedator -minilaptop. En nespresso citiz & milk, i ljuvaste retrovitt.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback