Ljuvliga sommarmorgon ♥

Den här torsdagsmorgonen har börjat bra, inte super, men ändå helt okej. Minuset var när Evelyn började riva i blodsockergrejerna, så att vi fick hela badrumsgolvet fullt med teststickor. Bye, bye teststickor! Så onödigt, vi öppnade burken igår... Men, men, det är sånt som händer när man har barn och de vill och kan göra allt själva.

Frukosten är intagen, den sista kaffeslurken är snart slut och vi ska ta oss ut på tomten för att bara vara i solen. Den senaste veckan har vi ju inte direkt varit bortskämda med solsken. Det blir pyssel med blommor och trädgård för min del, cykling och lek för Evelyn. Alvin brukar trivas allra mest i sin vagn.

Jag har faktiskt beställt en (eller några) födelsedagspresenter åt mig själv. Jag brukar aldrig göra så, men det är inget ska skulle unna mig i vanliga fall, så nu tyckte jag att det passade bra. Så nu väntar jag med spänning på två paket som borde trilla in med posten vilken dag som helst.

Dags att ta sig ut och få lite sol på näsan innan solen försvinner igen!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gulligt när sina små somna med rumpan i vädret :)

2012-09-05 @ 22:25:35

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback