Nya blogg.se

Det går (för det mesta numer) ganska lång tid mellan mina inlägg. Det beror på många olika saker, men det ska jag inte älta nu. Jag har hela tiden ambitionen att blogga mer, men face it -min tid räcker inte ens till för att ta hand om mig själv just nu. Men man får försöka göra det bästa av allt hela tiden och nu försöker jag bara fokusera på mina barn, min man och vårat hus. För det är mina stora glädjemoment i livet!!

Jag ska försöka mig på en rejäl uppdatering med bilder och en massa annat, så snart tiden är på min sida. En underlättande faktor skulle vara om det fanns en app för andorid att blogga ifrån -UPPLYS mig gärna om det finns en sån som jag inte hittat!

Nu testar jag den nya snabbfunktionen och kollar hur det blir -för det verkar vara många som har haft strul med uppdateringen av blogg.se.....

På snart återseende! Ha en bra dag allihopa, här ska vi ta oss ut i solen, för nu verkar den ha hittat tillbaka!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback