1års kontroll på BVC

Tröttare än tröttast masade jag mig ur sängen imorse. Jag skulle behövt en rejäl makeover idag för att se ut som folk, men orkade helt enkelt inte bry mig (i min värld är det illa).

Evelyn har iaf varit på dagis mellan 9-14, helt underbart för oss alla. Hon tycker det är så skoj att vara med sina kompisar. Jag och Alvin får lite tid för oss själva, och passar då på att göra trevliga, mysiga saker.

Vi var förbi bästa Anna och Stefan på lite lunch och kaffe, det behövde jag, så tack!! Alvin tycker det är så roligt att komma till dem, en massa nya leksaker och yta att krypa på! Perfekt!!

Lillfis har varit på 1års kontroll på BVC idag och han blev välgodkänd :o) Han är och snuddar på 11kg strecket, 79cm lång. Min lilla bebis är inte så liten längre, han är en stor kille!

Naturligtvis hade vi tid precis i eftermiddagsvilan, så putte sover lite nu i sin säng, medan Evelyn käkar mellis. Själv tog jag en proteinshake, så god -kan varmt rekommenderas! Känns som ett nyttigt alternativ också.

Eftermiddagen/kvällen bjussar på ett styrketräningspass för min del. Dagens middag kommer nog inte höjas till skyarna som någon ny smakupplevelse för smaklökarna, men ack så gott en vardag, korvstroganoff och ris tillsammans med en trevlig sallad. Lite planering för sista delen av veckan, sen sova tidigt är nog melodin. Just nu känns det som en väldigt bra idé iaf! Kram på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback