Sjuklingar ♥

Idag är det sjukstuga här hemma. Inte ur den bemärkelsen att barnen mår jättedåligt, tvärtom är de ganska pigga just nu, men har båda haft feber under natten. Så ganska lite sömn förhållandevis (från allas håll) plus feber, blir inget dagis och ta-det-lugnt-hemma-dag idag. Just nu spelas Musses klubbhus för fullt på TVn.
 
Alvin håller mammi sysselsatt, just nu har jag fyra fakturor på torkstrecket -spännande med nyfikna och utforskande bebisar :o)
 
        

Jag ägnar mig åt lite nätshopping när jag får en liten stund över, funderar över vad lilla Alvin önskar sig i ettårs present och försöker hitta lite vackert höstpynt till hemmet. Jag gick förbi en butik häromdagen med enormt mycket inredning från Lexington, så vackra produkter, jag skulle kunna tänka mig att äga allt :o) Nu när Alvin har flyttat ut från vårat sovrum, är det dags att inreda det med lite möbler och pynt som inte fått plats förrän nu. Vi försöker att hålla nere antalet grejer så att det inte ska se övermöblerat ut. I dagarna kommer förhoppningsvis vårt nya överkast, får lägga upp en bild när det kommit. Bristen på bilder handlar lite om att vår kamera verkar sjunga på sista refrängen, visserligen tar jag en hel del foton med mobilen, men det blir inte samma sak ändå. Får försöka införskaffa en ny kamera helt enkelt!
 
Nu ligger lillfis och vilar, Evelyn vilar i soffan, det betyder att det är dags att få lite gjort här hemma. På återseende!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback