BF +2: Jag och min härliga godispåse!

Så då var vi inne på BF +2, vad härligt det känns! Jag satt precis och läste igenom det inlägg jag skrev BF +2 med Evelyn. Jämfört med det är humöret i sin helhet bättre, men jag är fruktansvärt irriterad över att bli synad och tillfrågad om några news so far..

Lillstrumpan är på dagis och har aktiviteter på stora gården nu på förmiddagen. Själv har jag ansträngt mig och åkt förbi ICA där det blev lite shopping inför kvällens middag. Ikväll kör vi på pannbiffar med stekt lök, sås, kokt potatis och lingonsylt. Det brukar gå hem hos familjen Sköld! Någonstans ska jag hitta lite energi till att gå ut och plocka ner några äpplen från trädet och göra en äppelpaj. Förhoppningsvis.. :o)

Eftersom jag är svag och har usel karaktär just nu så köpte jag en stor påse med plockgodis och en skvallerblaska i affären som jag tänkte ägna resten av förmiddagen åt. Senaste veckorna har jag helt enkelt konstaterat att om man vill se på TV och fördriva tiden där, så blir det över en film. Det är så usla program och ruttna serier som visas så man bli ju mörkrädd. Toppavsnitten från -88, kiss my ***!

Eftersom även jag har fastnat i wordfeud-träsket så lär en del av min dag spenderas med att komma på fyndiga ordkombinationer i detta superroliga spel!!

Hoppas att alla ha en fin dag med sol och klarblå himmel, det är iaf vad vi bjuds på i Märsta idag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback